5


Районна психолого-медико педагогічна консультація
Головне меню
Block title
Block content
Корисні посилання

Районна психолого-медико педагогічна консультація

Логопедична служба – важливий чинник забезпечення якісною освітою дітей з особливими освітніми потребами 

         Важливою складовою психолого-медико-педагогічного супроводу дитини з перших років навчання в школі є робота шкільного учителя-логопеда, спрямована на корекцію мовлення учнів з різними видами мовної патології.

         З метою допомоги дітям з розладами усного та писемного мовлення  у загальноосвітніх школах відділу освіти Довгинцівського району  створена і працює мережа шкільних логопедичних пунктів, де дітям з порушеннями мовлення надається кваліфікована допомога.

  До мережі шкільних логопедичних пунктів входять:

Ø     Логопедпункт при Криворізькій загальноосвітній школі №94  (вул. Промислова, 1-А)

Обслуговує КЗШ №№ 94, 90, 84

Учитель-логопед:  Юзефова Галина Олександрівна

(спеціаліст вищої категорії, учитель-методист)

Ø     Логопедпункт при Криворізькій загальноосвітній школі №88, вул. Колійна, 26

Обслуговує КЗШ № 88, 87, 89

Учитель-логопед Лисенко Оксана Вікторівна,

Спеціаліст

Ø     Логопедпункт при Криворізькій загальноосвітній школі №108, вул. Косіора, 115

Обслуговує КЗШ № 108, 65, 109, ПГ, НВК №226

Учитель-логопед Грачова Ольга Юріївна,

Спеціаліст першої категорії

Ø     Логопедпункт при Криворізькій загальноосвітній школі №128 , вул. Симонова, 12

Обслуговує КЗШ № 128, 81

Учитель-логопед Тинок Наталя Олександрівна,

Спеціаліст вищої категорії, учитель-методист

Ø     Логопедпункт при Криворізькій загальноосвітній школі №130, вул. Незалежності України, 12

Обслуговує КЗШ № 130, 9

Учитель-логопед Кушніренко Людмила Миколаївна,

Спеціаліст вищої категорії

  Під час обстеження усного та писемного мовлення  учнів початкових класів у травні та вересні 2011 року було виявлено 683 учні з різними видами мовної патології. З них з фонетичними порушеннями  54 учні, з фонетико-фонематичними порушеннями 175 учнів, з загальним недорозвиненням мовлення  155  учні, з порушеннями письма та читання 293   учні, з іншими порушеннями 6 учнів.  

  З метою корекції та розвитку мовлення дітей учителі-логопеди здійснюють корекційно-логопедичний вплив за такими напрямками:

 -  розвиток дрібної моторики рук; 

 -  розвиток фонематичного сприйняття;

 -  розвиток артикуляційної моторики;

 -  корекція звуковимови;

 -  збагачення та активізація лексичного запасу;

 -  розвиток граматичної будови мови;

 -  розвиток навичок мовного аналізу та синтезу;

 -  корекція та розвиток навичок письма та читання;

 -  розвиток зв’язного мовлення.

  Допомога учителя-логопеда здійснюється у таких формах як

  -   консультативний прийом;

  -  фронтальне заняття;

  -  індивідуальне заняття;

  -  пропаганда логопедичних знань;

  -  участь в роботі районних психолого-медико-педагогічних консультацій.

Напрямки діяльності учителя-логопеда різнобічні:

- обстеження усної та писемної мови  учнів шкіл та виявлення дітей з мовними розладами;

- організація роботи шкільного логопедпункту;

- корекційно-логопедична робота з учнями, що мають порушення мовлення;

- логопедична пропаганда;

- науково-методична робота;

- встановлення зв'язків з навчальними та медичними закладами, батьками учнів;

- участь у роботі психолого-медико-педагогічних консультацій.  

  Таким чином учитель-логопед веде діагностичну, організаційну, корекційно-навчальну, пропагандистську та науково-методичну діяльність.

  Шкільний логопедичний пункт є справжнім осередком допомоги дітям з різними видами мовних порушень.

[Презентація]

Годинник
Пошук на сайті
Бренд міста
Форма входу
Хмаринка тегів
Місцезнаходження
Календар
«  Травень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Статистика