|
|
|||||||
Головне меню
Block title
Block content |
Районна психолого-медико педагогічна консультаціяЛогопедична
служба – важливий чинник забезпечення якісною освітою дітей з особливими
освітніми потребами Важливою складовою психолого-медико-педагогічного супроводу дитини з перших років навчання в школі є робота шкільного учителя-логопеда, спрямована на корекцію мовлення учнів з різними видами мовної патології. З метою допомоги дітям з розладами усного та писемного мовлення у загальноосвітніх школах відділу освіти Довгинцівського району створена і працює мережа шкільних логопедичних пунктів, де дітям з порушеннями мовлення надається кваліфікована допомога. До мережі шкільних логопедичних пунктів входять: Ø Логопедпункт при Криворізькій загальноосвітній школі №94 (вул. Промислова, 1-А) Обслуговує КЗШ №№ 94, 90, 84 Учитель-логопед: Юзефова Галина Олександрівна (спеціаліст вищої категорії, учитель-методист) Ø Логопедпункт при Криворізькій загальноосвітній школі №88, вул. Колійна, 26 Обслуговує КЗШ № 88, 87, 89 Учитель-логопед Лисенко Оксана Вікторівна, Спеціаліст Ø Логопедпункт при Криворізькій загальноосвітній школі №108, вул. Косіора, 115 Обслуговує КЗШ № 108, 65, 109, ПГ, НВК №226 Учитель-логопед Грачова Ольга Юріївна, Спеціаліст першої категорії Ø Логопедпункт при Криворізькій загальноосвітній школі №128 , вул. Симонова, 12 Обслуговує КЗШ № 128, 81 Учитель-логопед Тинок Наталя Олександрівна, Спеціаліст вищої категорії, учитель-методист Ø Логопедпункт при Криворізькій загальноосвітній школі №130, вул. Незалежності України, 12 Обслуговує КЗШ № 130, 9 Учитель-логопед Кушніренко Людмила Миколаївна, Спеціаліст вищої категорії Під час обстеження усного та писемного мовлення учнів початкових класів у травні та вересні 2011 року було виявлено 683 учні з різними видами мовної патології. З них з фонетичними порушеннями 54 учні, з фонетико-фонематичними порушеннями 175 учнів, з загальним недорозвиненням мовлення 155 учні, з порушеннями письма та читання 293 учні, з іншими порушеннями 6 учнів. З метою корекції та розвитку мовлення дітей учителі-логопеди здійснюють корекційно-логопедичний вплив за такими напрямками: - розвиток дрібної моторики рук; - розвиток фонематичного сприйняття; - розвиток артикуляційної моторики; - корекція звуковимови; - збагачення та активізація лексичного запасу; - розвиток граматичної будови мови; - розвиток навичок мовного аналізу та синтезу; - корекція та розвиток навичок письма та читання; - розвиток зв’язного мовлення. Допомога учителя-логопеда здійснюється у таких формах як - консультативний прийом; - фронтальне заняття; - індивідуальне заняття; - пропаганда логопедичних знань; - участь в роботі районних психолого-медико-педагогічних консультацій. Напрямки діяльності учителя-логопеда різнобічні: - обстеження усної та писемної мови учнів шкіл та виявлення дітей з мовними розладами; - організація роботи шкільного логопедпункту; - корекційно-логопедична робота з учнями, що мають порушення мовлення; - логопедична пропаганда; - науково-методична робота; - встановлення зв'язків з навчальними та медичними закладами, батьками учнів; - участь у роботі психолого-медико-педагогічних консультацій. Таким чином учитель-логопед веде діагностичну, організаційну, корекційно-навчальну, пропагандистську та науково-методичну діяльність. Шкільний логопедичний пункт є справжнім осередком допомоги дітям з різними видами мовних порушень. [Презентація] |
Годинник
Пошук на сайті
Хмаринка тегів
Місцезнаходження
Просмотреть ул. Днепропетровское ш., 16, Кривой Рог, Днепропетровская область на карте большего размера Календар
Погода
Статистика
|