5


Каталог файлів
Головне меню
Block title
Block content
Корисні посилання

Каталог файлів

Головна » Файли » Методична скарбничка » Допоміжна література

П О Л О Ж Е Н Н Я про районний конкурс на кращі цифрові освітні ресурси
[ Викачати з сервера (113.0 Kb) ] 08.05.2014, 11:20

П О Л О Ж Е Н Н Я

про районний конкурс на кращі цифрові освітні ресурси


 

І. Загальні положення

1.1. Конкурс на кращі цифрові освітні ресурси (далі - Конкурс) проводиться щорічно.

Організаторами Конкурсу є: відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради, районний методичний кабінет.

Участь у Конкурсі можуть брати як окремі керівники, методисти, педагогічні працівники, так і творчі колективи (методичні об’єднання, творчі групи, кафедри тощо).

1.2. Мета Конкурсу: підвищення ефективності впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в управлінський і навчально-виховний  процеси навчальних закладів району, виявлення та поширення перспективного досвіду щодо використання інформаційних технологій в освітньому процесі й управлінні закладом освіти.

Завданнями Конкурсу є:

- виявлення й стимулювання творчих керівників, педпрацівників, методистів, які створюють і застосовують у своїй діяльності цифрові освітні ресурси, нові педагогічні та інформаційні технології, педагогічні програмні засоби, можливості мережі Інтернет;        -  створення банку цифрових освітніх ресурсів;

- забезпечення навчального процесу освітніх закладів району додатковими ресурсами – наочними, дидактичними засобами та інформаційними матеріалами;

-  створення умов для широкого освоєння програмних продуктів щодо створення  цифрових освітніх ресурсів;

- підвищення професійної  компетентності педагогічних працівників, інформаційної культури учасників освітнього процесу.

1.3. На всі цифрові ресурси, подані на Конкурс, авторські права зберігаються.


 

ІІ. Умови проведення


 

2.1.  На конкурс надаються  роботи від  кожного навчального закладу.

2.2. Конкурс проводиться 20 травня 2014 року серед педагогічних працівників району на кращі цифрові освітні ресурси.   Заявки на участь у конкурсі (додаток 2) надаються до 16 травня 2014 року в районний методичний кабінет відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради.

 2.3. Номінації Конкурсу:

  • Управління освітнім закладом.
  • Методичний супровід управлінської діяльності, навчально-виховного процесу.
  • Початкова освіта.
  • Предмети суспільно-гуманітарного циклу.
  • Предмети природничо-математичного циклу.
  • Інформатика.
  • Предмети естетичного, здоров’язберігаючого і технологічного напряму.
  • Виховання дітей і молоді.
  • Психологічний супровід учасників навчально-виховного процесу.
  • Позашкільна освіта
  • Робота зі Smart-дошкою.

    ІІІ. Вимоги до конкурсних матеріалів.

    3.1. Цифрові ресурси мають забезпечувати методичну й інформаційну підтримку діяльності керівників і педагогів, повно й доцільно супроводжувати викладання однієї з тем навчальної дисципліни, бути інтегрованими з традиційними навчальними підручниками і посібниками, відповідати вимогам навчальних програм.

    3.2. Матеріали, що супроводжують викладання тем навчальних дисциплін, повинні бути представлені декількома типами ресурсів, які можуть бути використані для підготовки, проведення уроку, заняття гуртка та перевірки знань, умінь і навичок. Конкурсні матеріали можуть бути представлені добіркою статичних, динамічних та інтерактивних електронних матеріалів методичного чи навчального характеру, а саме: навчально-методичні, художні і наукові тексти; графічні зображення; фото; таблиці; графіки; картографічні схеми; дидактичні матеріали; електронні підручники; тестові завдання; презентації; звукові й музичні файли; мультимедійні проекти; авторські відеофільми; цифрові копії художніх і науково-популярних фільмів; цікаві уроки, методичні заходи; моделі природних і фізичних явищ, соціальних процесів;  інформаційні довідки тощо.

    3.3. Цифрові ресурси мають відповідати критеріям універсальності, можливості застосування їх широким колом педагогів. Надані матеріали мають містити текстовий документ (конспект, сценарій, план, інструкцію тощо) з роз’ясненням поетапного використання матеріалів ресурсу та необхідного для нього оснащення (мультимедійний проектор, комп’ютерний кабінет, інтерактивну або Smart-дошку тощо). Цифрові ресурси повинні мати зручний інтерфейс користувача, який надає можливість швидкого доступу до необхідних ресурсів при підготовці або проведенні уроку/заняття гуртка.

    Розмір одного цифрового ресурсу не повинен перевищувати  1Gb.

    Матеріали, що подаються на Конкурс, розміщуються на CD або DVD диску.

     Цей диск має вміщувати:

  • Картку опису (додаток 3).
  • Систематизовані цифрові освітні ресурси окремими папками з назвами.
  • Диск має бути в спеціальній пластиковій коробці. Титульна сторона обкладинки диска повинна мати художнє оформлення, назву інформаційного ресурсу. Зворотна сторона обкладинки має вміщувати наступну інформацію:

  • ПІБ автора (авторів), посаду, звання;
  • навчальний заклад або установа;
  • анотацію, в якій необхідно вказати повну назву ресурсу, його призначення.

  •  

    ІV. Визначення переможців


     

    Переможці в кожній номінації Конкурсу визначаються журі на підставі таких критеріїв:

  • Відповідність санітарно-гігієнічним нормам.
  • Наявність зручного інтерфейсу користувача.

  •  

    УВАГА!

  • У разі недотримання вимог відповідні цифрові ресурси не розглядаються.
  • Журі не дає коментарів щодо ухвалених рішень.
  • Автори, які представили цифрові ресурси на Конкурс, автоматично надають організаторам Конкурсу право на їх використання у некомерційних цілях (публікація у фахових виданнях, використання на виставочних стендах тощо) із обов’язковим посиланням на авторство.

  •  

     Переможці у номінаціях нагороджуються грамотами відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради.
  • Системність та структурованість  цифрових освітніх ресурсів.
  • Якість  цифрових освітніх ресурсів.
  • Дотримання  принципів  дидактики, відповідність цілям навчання, віковим особливостям учнів, психолого-педагогічним вимогам до навчального матеріалу.
  • Орієнтація на сучасні форми навчання, забезпечення інтерактивності й мультимедийності навчання.
  • Використання сучасних мультимедійних ресурсів.
  • Використання мережі Інтернет.
  • Ефективність як відповідність витрат на використання цифрових ресурсів очікуваним результатам (під час захисту власних ресурсів)
  • Забезпечення можливості рівневої диференціації та індивідуалізації навчання, врахування відмінностей у культурному й освітньому досвіді.
  • Проектування видів навчальної діяльності, що орієнтують учня на набуття досвіду вирішення життєвих проблем на основі знань і умінь у рамках предмета.
  • Забезпечення використання як самостійної, так і групової роботи.
  • Перевищення за об'ємом відповідних розділів підручника, не розширюючи, при цьому, тематичні розділи.
  • Методична доцільність.


 

Категорія: Допоміжна література | Додав: dovg_vo
Переглядів: 974 | Завантажень: 45 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Годинник
Пошук на сайті
Бренд міста
Форма входу
Хмаринка тегів
Місцезнаходження
Статистика