5


Каталог файлів
Головне меню
Категорії
Block title
Block content
Корисні посилання

Каталог файлів

Головна » Файли » Робота з обдарованною молоддю » Олімпіади

Методичні рекомендації щодо організації та проведення II етапу Всеукраїнської олімпіади з педагогіки та психології
[ Викачати з сервера (112.5 Kb) ] 01.11.2012, 12:41

Методичні рекомендації

щодо організації та проведення II етапу Всеукраїнської олімпіади

з педагогіки та психології

2012-2013 навчальний рік

        Метою олімпіади є розвиток у школярів інтересу до педагогіки та психології, пропаганда психолого-педагогічних знань, виявлення учнів, схильних до педагогічної діяльності.

        В олімпіаді беруть участь учні 11 класів. II етапу олімпіади складається з 3-х блоків: перший (теоретичний) – включає завдання, спрямовані на перевірку знань із педагогіки та психології; другий (практичний) – вирішення психолого-педагогічних ситуацій; третій (творчий) – написання есе (твір-роздум).

       Олімпіада проводиться протягом одного дня. На виконання завдань – 4 години.

       I блок включає два завдання, спрямовані на перевірку знань із педагогіки та педагогічної психології. За перше завдання ( тести) максимальна кількість балів -10, за кожну правильну відповідь - 1 бал. За друге завдання I блоку максимальна оцінка 15 балів ( від 1 до 3 балів за кожну відповідь). 

Максимальна кількість балів за I блок – 25.

       II блок включає три психолого-педагогічні ситуації . У процесі їх розв’язання необхідно надати відповіді на конкретні запитання. Максимальна оцінка за кожне завдання 10 балів.

Максимальна кількість балів за II блок – 30.

       III блок (творчий) – написання есе (твору-роздуму) на психолого-педагогічну тему. Есе (твір-роздум) оцінюється за такими критеріями:

  •  відповідність темі
  • ступінь розкриття заданої теми
  • володіння понятійним апаратом
  • аргументованість
  • оригінальність
  • чіткість та лаконічність

       Кожний критерій оцінюється за п’ятибальною шкалою.

       Довідка.

     Есе-невеликий за обсягом прозовий твір, що має довільну композицію і висловлює індивідуальні думки та враження з конкретного приводу чи питання. Стиль есе відрізняється образністю, афористичністю, використанням свіжих метафор, нових поетичних образів, свідомою настановою на розмовну інтонацію і лексику. Він здавна формувався у творах, в яких на перший план виступає особистість автора. Як правило, есе виражає нове, суб’єктивне слово про щось.

Максимальна кількість балів за III блок – 30.

Максимальна кількість балів за всі завдання – 85.

 

 

Голова оргкомітету                                                                 О.Хомич

Категорія: Олімпіади | Додав: dovg_vo
Переглядів: 1102 | Завантажень: 118 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Годинник
Пошук на сайті
Бренд міста
Форма входу
Хмаринка тегів
Місцезнаходження
Статистика