РЕКОМЕНДАЦІЇ УЧНЯМ З ПІДГОТОВКИ
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
· Активно працювати на уроці: уважно слухати та
відповідати на запитання.
· Якщо щось незрозуміло, не соромитися запитувати.
· Уважно й докладно записувати завдання з кожного
предмета.
· Учитися користуватися довідниками та словниками,
щоб уміти з’ясовувати значення незнайомих слів і висловів.
· Навчитися знаходити необхідну інформацію з
допомогою комп’ютера.
· Складний матеріал уроку треба повторити того ж дня,
щоб відразу закріпити його та запам’ятати.
· Виконуючи домашнє завдання, слід не лише думати, що
треба зробити, а ще й з’ясовувати, з допомогою яких засобів і прийомів цього
можна досягти.
· Не соромитися звертатися по допомогу до дорослого й
однокласників.
· Перед виконанням домашньої роботи слід переконатися
в тому, що в щоденнику записані всі завдання.
· Треба визначити послідовність виконання завдань і
час, потрібний для виконання кожного з них.
· На письмовому столі має лежати тільки все необхідне
для виконання одного завдання, після чого зі столу прибираються вже використані
матеріали та готується навчальне приладдя, необхідне для виконання наступного
завдання.
· У процесі підготовки домашнього завдання слід
робити перерви.
· Вивчаючи заданий матеріал, треба спочатку його
зрозуміти, а вже потім запам’ятовувати.
· Перед виконанням письмової роботи необхідно вивчити
всі правила, які можуть стати у нагоді.
· Читаючи підручник, треба ставити собі запитання за
текстом.
· Дізнаючись про нові поняття і явища, треба
пов’язувати їх за змістом із уже відомими.
· Велике завдання необхідно розділяти на частини й
працювати над кожною з них окремо.
· Готуватися до творів і доповідей треба заздалегідь,
рівномірно розподіляючи навантаження, а не залишати таку відповідальну роботу
на останній день.
· Необхідно вміти користуватися картами й схемами та
використовувати їх під час підготовки усних уроків.
· Треба складати план усної відповіді й перевіряти
себе за ним.
За І.М. Рибальченко. Взаємодія з батьками.
Х.: Вид. група «Основа»,
2007,
с. 154. |