5


Каталог файлів
Головне меню
Block title
Block content
Корисні посилання

Каталог файлів

Головна » Файли » Виховна робота » Масові заходи

Умови організації та проведення міських творчих майстерень «Спільні справи»
[ Викачати з сервера (50.0 Kb) ] 24.01.2014, 10:53

Умови організації та проведення

міських творчих майстерень «Спільні справи»

 

Мета: формування навиків міжособистісного толерантного спілкування  дітей та їх батьків  засобами колективної творчої справи, яка  сприятиме самопізнанню, самовизначенню, саморозвитку її учасників.

 

Завдання:

-         організація соціально значущої спільної діяльності педагогів, батьків, дітей;

-         забезпечення участі батьків у життєдіяльності дитячих колективів навчальних закладів;

-         підвищення рівня вихованості дітей та обізнаності батьків у сфері виховання дітей;

-         формування навиків вирішення поставлених завдань шляхом толерантного міжособистісного спілкування.

-         залучення до спільних заходів представників служб та громадських організацій, фахівців, спеціалістів;

 

І. Загальні положення та термін проведення

Міські творчі майстерні «Спільні справи» проводяться в рамках міської соціально педагогічної акції «Впевненими кроками до взаємопорозуміння: педагоги – батьки – діти» з 17 по 28 лютого 2014 року в загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах.

Керівництво підготовкою та проведенням здійснюється управлінням освіти і науки.

Інструктивно-методичне забезпечення – КМЦ МПДЮТ «Горицвіт».

 

ІІ. Умови організації та проведення

Міські творчі майстерні проводяться на місцях в межах районів міста. В районі визначається один відкритий (1 заклад) чи районний захід (декілька закладів). Хід творчих майстерень висвітлюється в ЗМІ та мережі Інтернет.

До 31 січня 2014 року в КМЦ МПДЮТ «Горицвіт» надати план заходів в районі з визначенням відкритого чи районного заходу за формою:

 

№ з/п

Назва заходу

Дата та час, місце проведення

Відповідальний (ПІБ повністю, посада, заклад)

Учасники

Примітка

(запрошені ГО, спеціалісти та інші)

заклад чи група закладів

категорія учасників, кількість

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Підведення підсумків

До 3 березня 2014 року в КМЦ МПДЮТ «Горицвіт» необхідно надати папку (в електронному та роздрукованому вигляді) з підсумковими матеріалами творчих майстерень:

-         текстовий аналітичний звіт про організацію та проведення творчої майстерні (позитивні напрацювання, виявлені перешкоди, вказати шляхи їх подолання, тощо)

-         розробка творчої майстерні;

-         фото (в електронному вигляді).

 

Опис методики колективних творчих справ

Колективна творча справа — це діяльність, що приносить радість і ко­ристь оточуючим і класному колективу, в процесі якої учні намагаються поліпшити життя, як своє, так і людей, що їх оточують. Справа є колективною, оскільки її планують, готують, реалізують, оці­нюють спільно вихованці та вихователі, разом здійснюючи пошук найкра­щих шляхів виконання життєво важливих завдань. Така діяльність, крім того, є творчою, бо її не можна організовувати відповідно до певної догми чи шаблону, слід завжди обирати різні варіанти її проведення, виявляти нові можливості учнів, бо ці заходи є частиною їхнього життя.

Колективна творча справа — це спосіб забезпечення яскравого, напов­неного працею і грою, творчістю й дружбою, мрією та радістю життя й одночасно основний виховний засіб.

Змістом діяльності учнів є турбота про класний колектив, один про одного, про оточуючих людей, про далеких друзів.

Колективні справи можуть бути різними за тривалістю підготовки і про­ведення, обсягом роботи, здійснюваної учасниками. За характером про­відної діяльності їх поділяють на організаторські, трудові, пізнавальні, художні, спортивні.

Колективна творча справа — це динамічна система, процес реалізації якої проходить шість стадій.

1-й етап - попередня робота вихователя. Класний керівник визна­чає роль конкретної колективної творчої справи у загальній виховній ро­боті з класним колективом; комплексні виховні можливості колективної справи; конкретні цілі, завдання виховної роботи; розробляє 2—3 варіан­ти завдань для учасників колективної діяльності; доручення для творчих груп; аналізує можливості участі в колективній роботі батьків та інших представників класної спільноти.

2-й етап - колективне планування колективної творчої справи. Як правило, воно проходить у формі загального збору-старту, на якому ке­рівник ставить перед учасниками проблемні питання-завдання:

Для кого хочемо провести справу?

На радість і користь кому?

Як краще її провести?

З ким разом? Кому брати участь?

Де і коли провести запланований захід?

 

Під час такого збору ведучий ставить питання для уточнення, порівнян­ня різних думок, підтримує і розвиває найбільш цікаві пропозиції. На­прикінці обговорення всі пропозиції зводяться до загальних рекомендацій. У разі необхідності вибирають «раду справи» — збірний колектив пред­ставників усіх робочих підгруп, який уточнює, конкретизує план підготов­ки проведення заходів, розподіляє доручення, керує підготовкою, а потім і проведенням справи.

Крім загального збору-старту, можливі конкурси на найкращу пропози­цію щодо плану, найкращий проект справи, заповнення анкети пропо­зицій; «розвідка» справи; виготовлення газети - «блискавки» з пропозиціями до плану (для обговорення); аукціон ідей; організація скарбнички (фонду, «банку», «поштової скриньки») ідей та пропозицій; заповнення журналу-естафети; дискусія, захист проектів плану тощо. 

3-й етап - колективна підготовка справи. Група, яка керує проведен­ням цієї колективної творчої справи, організує безпосереднє виконання плану її підготовки підгрупами спільно зі старшими друзями, дорослими, батьками, шефами.

4-й етап - проведення колективної творчої справи. Реалізується кон­кретний план, розроблений керівним органом з урахуванням пропозицій учасників справи. Під час проведення колективної творчої справи допус­каються імпровізація, відхилення від первинного задуму через непередба­чені обставини і навіть помилки. Головне для керівника - забезпечити виникнення у вихованців бадьорості, життєрадісності, впевненості у влас­них силах, прагнення переборювати будь-які труднощі.

5-й етап - колективне оцінювання творчої справи. На спеціально організованому зборі - «вогнику», присвяченому підбиттю підсумків робо­ти за минулий період, обговорюються спочатку в підгрупах, а потім спільно з усіма учасниками позитивні й негативні моменти підготовки і проведен­ня колективної творчої справи. (Наприклад, з’ясовуються питання: Що було добре? Що нам вдалося реалізувати і завдяки чому? Що не вдалося і чому? Як можна використати цю справу надалі? Як діяти інакше?)

Можливе оцінювання проведеної справи за допомогою опитування чи анкетування, також випускається газета тощо. (Під час анкетування учні дають відповіді на такі питання: Що нового ти зробив? Про що дізнався? Чого навчився сам і навчив друзів?)

Вихователі підбивають підсумки роботи й оцінюють виконання вихов­них завдань на нараді дорослих учасників справи.

6-й етап - виконуються ті рішення, що були прийняті на зборах колективу вихованців за підсумками колективної творчої справи, розроб­ляються нові справи чи зустрічі, вивчається новий матеріал, проводиться певна пошукова робота в конкретному напрямі тощо.

Категорія: Масові заходи | Додав: dovg_vo
Переглядів: 1018 | Завантажень: 99 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Годинник
Пошук на сайті
Бренд міста
Форма входу
Хмаринка тегів
Місцезнаходження
Статистика