5


Каталог файлів
Головне меню
Block title
Block content
Корисні посилання

Каталог файлів

Головна » Файли » Виховна робота » Положення про конкурси

ПОЛОЖЕННЯ про відкриті обласні змагання з техніки гірського туризму серед учнівської молоді в закритих приміщеннях „Кубок Колобка”
[ Викачати з сервера (4.31 Mb) ] 25.01.2013, 12:20

ПОЛОЖЕННЯ

про відкриті обласні змагання з техніки гірського туризму

серед учнівської молоді в закритих приміщеннях

„Кубок Колобка” у трьох вікових групах

 

1.Мета змагань.

Відкриті обласні змагання з техніки гірського туризму серед учнівської молоді в закритих приміщеннях „Кубок Колобка” у трьох вікових групах проводяться з метою:

-     зміцнення здоров’я та пропаганди активного способу життя серед підлітків та молоді;

-     популяризації занять спортивним гірським туризмом;

-     підвищення тактико-технічної майстерності юних спортсменів туристів;

-    обмін досвідом з туристсько-спортивної роботи серед педагогічних працівників;

-     підвищення кваліфікації суддівських кадрів серед педагогічних працівників закладів освіти області;

-     виконання спортивних розрядів та визначення кращих учасників та команд області.

 

2.Термін та місце проведення.

Змагання проводяться:

старша вікова група –    25-27 січня 2013 року;

середня вікова група –   15-17 лютого 2013 року;

молодша вікова група – 22-24 лютого 2013 року.

Змагання серед старшої вікової групи відбудуться у спеціалізованій спортивній залі Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (м. Дніпропетровськ, вул. Свердлова 70). Змагання серед молодшої та середньої вікової групи відбудуться в спортивному залі загальноосвітньої школи №4 міста Вільногірська.

 

3.Керівництво змагань.

Загальне керівництво з підготовки та проведення змагань здійснює  комунальний заклад „Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва” Дніпропетровської обласної ради та Дніпропетровська обласна федерація спортивного туризму.

Безпосереднє проведення змагань покладається на головну суддівську колегію.

4.Учасники змагань.

До участі в змаганнях допускаються команди спортивно-туристичних гуртків, секцій, клубів, загальноосвітніх, навчально-виховних, позашкільних закладів, вищих навчальних закладів, збірні команди міст та районів області. Кількість команд не обмежена.

Вік учасників:

старша вікова група    – 1996 - 1997 років народження;

середня  вікова група  – 1998 - 1999 років народження;

молодша вікова група  – 2000 - 2001 років народження.

Склад делегації – 11 осіб (команда - 6 учасників/ 4 хлопця + 2 дівчини/ та 2 запасних) 1 керівник + 1 тренер + 1 суддя з туризму (наявність посвідчення судді обов’язкове). Дозволяється виступати в команді молодшим учасникам (2 особи), які мають відповідну спортивну кваліфікацію та спеціальний медичний дозвіл.

 

5. Документація та умови допуску команд до змагань

Попередні письмові заявки на участь у змаганнях за підписом керівника закладу подаються до 15 січня 2013 року в спортивно-туристичний відділ комунального закладу „Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва”  Дніпропетровської обласної ради                                  (м. Дніпропетровськ, вул. Яружна 49А тел. 734-80-11 – спортивно-туристичний відділ, факс:46-05-65 або електронною поштою: centrekolobok@mail.ru ), за вказівкою: вік учасників, назва організації, ПІБ керівника, контактний телефон.

Без попередніх заявок, делегації до участі у змаганнях не допускаються.

До мандатної комісії представники команди подають такі документи: іменну заявку за встановленою формою (зразок додається) з візою допуску лікаря, свідоцтва про народження або паспорти, страхові поліси, учнівські квитки або довідки з місця навчання з фотокартками та підтвердження спортивної кваліфікації відповідно до класу змагань на всіх членів команди, а також документ, підтверджуючий кваліфікацію судді від команди. Кожна команда повинна внести стартовий внесок у розмірі 10 грн. з кожного учасника.

 

6.Програма та умови проведення змагань.

Змагання проводяться згідно до Правил змагань зі спортивного туризму, затверджених  Міністерством України у справах сім’ї, молоді та спорту 24.04.2008 року та умовами змагань. Клас дистанції змагань повідомляється додатково наказом головного управління освіти і науки облдержадміністрації.

Умови змагань можуть бути спрощені та оголошені на нараді представників. В особистих змаганнях приймають участь усі заявлені та допущені головною суддівською колегією до змагань учасники.

1 день.

до 14.00

Заїзд та розміщення учасників;

11.00 – 15.00

Робота мандатної комісії;

15.00 –15.30

Засідання ГСК з представниками команд;

16.00

Урочисте відкриття змагань;

16.30

Показ дистанцій „Гірські перешкоди” (особиста з командним заліком), „Гірські перешкоди” (командна), „Рятувально-технічні прийоми” (командна);

17.00 – 20.00

Початок змагань на дистанції „Гірські перешкоди”(особиста з командним заліком);

 

20.00 – 20.30

Засідання ГСК з представниками команд.

2 день

07.30 – 08.30

Подача тактичних заявок;

10.00 –20.00

Змагання на дистанціях „Гірські перешкоди”,  "Рятувально технічні прийоми”;

20.00 – 20.20.

Засідання ГСК з представниками команд.

3 день.

08.00 – 10.00

Початок фінальних змагань на дистанції „Гірські перешкоди”

11.00 – 11.30

Урочисте закриття змагань

12.00

Роз’їзд  команд

Для учасників старшої та середньої груп на дистанціях „Гірські перешкоди” та „Рятувальні технічні прийоми” передбачається: робота зв’язками, вільне або комбіноване лазіння, підйом та спуск по вертикальним або похилим перилам, маятники, траверс схилу, рух по крутопохилій переправі вверх або вниз, навісну переправу, „самовилази з тріщини” - за допомогою драбинок, на стременах, стремено - вірьовка, надання до лікарської допомоги, транспортування потерпілого – спуск, підйом, спуск - з супроводжуючим, транспортування по перилах, на бухті одним або двома учасниками, на ношах у коконі (вміти в'язати ), вузли. Команда повинна вміти наводити перила на вказаних етапах.

Для учасників молодшої вікової групи передбачається на дистанціях:

„Гірські перешкоди А” - (особиста з командним заліком) маятник, навісна переправа, траверс, паралельні перила, вузли.

„Гірські перешкоди В” (особиста з командним заліком) лазіння на стенді, траверс, спуск за допомогою гальмівного пристрою + швидкісне лазіння на стенді.

„Гірські перешкоди” -  (командна) маятник, навісна переправа, траверс, паралельні перила, транспортування потерпілого на бухті, льодорубах або на ношах.

   

7.Умови прийому та розміщення.

25-27 січня 2013 року команди розміщуються в гуртожитку Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, вартість проживання за одну добу (без постільної білизни) складає 10 грн. з особи. Кожен учасник змагань та представники команд повині мати особисті комплекти постільної білизни, у разі їх відсутності делегація розміщуватися в гуртожитку не буде.

Організація харчування можлива на базі ДОІППО самостійно.

15-17 лютого та 22-24 лютого 2013 року команди розміщуються в класах ЦПНДТ м.Вільногірська, вартість проживання за одну добу (без постільної білизни) складає 10 грн. з особи. Харчування учасників змагань буде організовано стаціонарно в їдальні орієнтовна вартість харчування складає 45грн з особи на добу.

 

8.Спорядження:

Команда повинна мати необхідний мінімум спорядження для самостійного проходження дистанції, згідно до класу дистанції. Додаткове та нестандартне спорядження може бути використано з дозволу ГСК.

Особисте спорядження:

- спортивна форма згідно до правил змагань;

- система особиста страхувальна -1шт.;

- вірьовка основна для блокування системи – до 5 м.( два вуса) – 1шт.;

- спусковий пристрій -1шт.;

- карабін з муфтою –5шт.;

- каска захисна з номерами з боків та ззаду - 1шт.;

- рукавиці брезентові – 1 пара.;

- прусик –2 шт.;

- прусик  подвійний (для старшої та середньої вікових груп).;

Командне спорядження:

- вірьовка основна  ø10 мм.:  20м - 4шт., 30 - 40м.  –2 шт.;

- карабін з муфтою –12шт.;

Команда повинна на час проведення змагань, здати в головну суддівську колегію: мотузку ø 10мм. довжиною 20м – 1шт., 5 карабінів з муфтою, для обладнання технічних етапів.

 

9.Підведення підсумків та нагородження.

Підведення підсумків проводиться в командному та особистому заліку. В командному заліку призери та переможці визначаються на кожній окремій дистанції.

Старша та середня групирезультат команди в загальному заліку визначається за найменшою сумою місць занятих командою на всіх дистанціях. У разі рівності суми місць, для старшої та середньої групи, перевага надається команді що має вищий результат на дистанції „Рятувальні технічні прийоми”, а для молодшої вікової групи - на дистанції  „Тактико-технічна” (командна).

Учасники, що посіли призові місця в особистій першості нагороджуються медалями та грамотами КЗ „ДДЮЦМС” ДОР. Команди які посіли призові місця на окремих дистанціях нагороджуються дипломами     КЗ „ДДЮЦМС” ДОР, команди які посіли призові місця в загальному заліку нагороджуються кубком, медалями та дипломами від КЗ „ДДЮЦМС” ДОР   в кожній віковій групі окремо.

 

10.Фінансування.

Витрати, пов’язані з організацією, підготовкою, проведенням змагань за рахунок затвердженого кошторису комунального закладу „Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва” Дніпропетроської обласної ради.

Витрати на проїзд та проживання делегації, харчування учасників, добові керівникам та суддям від команди, стартовий внесок - за рахунок коштів організацій, що відряджають.

Категорія: Положення про конкурси | Додав: dovg_vo
Переглядів: 1185 | Завантажень: 89 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Годинник
Пошук на сайті
Бренд міста
Форма входу
Хмаринка тегів
Місцезнаходження
Статистика