ПОЛОЖЕННЯ
про
відкриті обласні змагання з техніки гірського туризму
серед
учнівської молоді в закритих приміщеннях
„Кубок
Колобка” у трьох вікових групах
1.Мета змагань.
Відкриті обласні змагання з
техніки гірського туризму серед учнівської молоді в закритих приміщеннях „Кубок
Колобка” у трьох вікових групах проводяться з метою:
- зміцнення здоров’я та пропаганди активного
способу життя серед підлітків та молоді;
- популяризації занять спортивним гірським
туризмом;
- підвищення тактико-технічної майстерності юних
спортсменів туристів;
- обмін досвідом з
туристсько-спортивної роботи серед педагогічних працівників;
- підвищення кваліфікації суддівських кадрів
серед педагогічних працівників закладів освіти області;
- виконання спортивних розрядів та визначення
кращих учасників та команд області.
2.Термін та місце проведення.
Змагання проводяться:
старша вікова група – 25-27 січня 2013 року;
середня вікова група – 15-17 лютого 2013 року;
молодша вікова група – 22-24
лютого 2013 року.
Змагання серед старшої вікової групи відбудуться
у спеціалізованій спортивній залі Дніпропетровського обласного інституту
післядипломної педагогічної освіти (м. Дніпропетровськ, вул. Свердлова 70).
Змагання серед молодшої та середньої вікової групи відбудуться в спортивному
залі загальноосвітньої школи №4 міста Вільногірська.
3.Керівництво змагань.
Загальне керівництво з підготовки та
проведення змагань здійснює комунальний
заклад „Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва” Дніпропетровської
обласної ради та Дніпропетровська обласна федерація спортивного туризму.
Безпосереднє проведення змагань покладається
на головну суддівську колегію.
4.Учасники змагань.
До участі в змаганнях допускаються команди
спортивно-туристичних гуртків, секцій, клубів, загальноосвітніх,
навчально-виховних, позашкільних закладів, вищих навчальних закладів, збірні
команди міст та районів області. Кількість команд не обмежена.
Вік учасників:
старша вікова група – 1996 -
1997 років народження;
середня вікова група – 1998 - 1999 років народження;
молодша вікова група – 2000 -
2001 років народження.
Склад делегації – 11 осіб (команда - 6 учасників/ 4
хлопця + 2 дівчини/ та 2 запасних) 1 керівник + 1 тренер + 1 суддя з туризму (наявність
посвідчення судді обов’язкове). Дозволяється виступати в команді молодшим
учасникам (2 особи), які мають відповідну спортивну кваліфікацію та спеціальний
медичний дозвіл.
5. Документація
та умови допуску команд до змагань
Попередні письмові заявки на участь у змаганнях за
підписом керівника закладу подаються до 15 січня 2013
року в спортивно-туристичний відділ комунального закладу „Дніпропетровський
дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва” Дніпропетровської обласної ради (м. Дніпропетровськ,
вул. Яружна 49А тел. 734-80-11 – спортивно-туристичний відділ, факс:46-05-65
або електронною поштою: centrekolobok@mail.ru ), за вказівкою: вік
учасників, назва організації, ПІБ керівника, контактний телефон.
Без попередніх заявок, делегації до участі
у змаганнях не допускаються.
До мандатної комісії представники команди подають такі
документи: іменну заявку за встановленою формою (зразок додається) з візою
допуску лікаря, свідоцтва про народження або паспорти, страхові поліси,
учнівські квитки або довідки з місця навчання з фотокартками та підтвердження
спортивної кваліфікації відповідно до класу змагань на всіх членів команди, а
також документ, підтверджуючий кваліфікацію судді від команди. Кожна команда
повинна внести стартовий внесок у розмірі 10 грн. з кожного учасника.
6.Програма та умови
проведення змагань.
Змагання проводяться згідно до Правил змагань
зі спортивного туризму, затверджених
Міністерством України у справах сім’ї, молоді та спорту 24.04.2008 року
та умовами змагань. Клас дистанції змагань повідомляється додатково наказом
головного управління освіти і науки облдержадміністрації.
Умови змагань можуть бути спрощені та
оголошені на нараді представників. В особистих змаганнях приймають участь усі
заявлені та допущені головною суддівською колегією до змагань учасники.
1
день.
|
до 14.00
|
Заїзд та розміщення учасників;
|
11.00 – 15.00
|
Робота мандатної комісії;
|
15.00 –15.30
|
Засідання ГСК з представниками команд;
|
16.00
|
Урочисте відкриття змагань;
|
16.30
|
Показ дистанцій „Гірські перешкоди” (особиста з командним заліком), „Гірські
перешкоди” (командна), „Рятувально-технічні прийоми” (командна);
|
17.00 – 20.00
|
Початок змагань на дистанції „Гірські перешкоди”(особиста
з командним заліком);
|
|
20.00 – 20.30
|
Засідання ГСК з представниками команд.
|
2
день
|
07.30 – 08.30
|
Подача тактичних заявок;
|
10.00 –20.00
|
Змагання на дистанціях „Гірські перешкоди”, "Рятувально технічні прийоми”;
|
20.00 – 20.20.
|
Засідання ГСК з представниками команд.
|
3
день.
|
08.00 – 10.00
|
Початок фінальних змагань на дистанції „Гірські
перешкоди”
|
11.00 – 11.30
|
Урочисте закриття змагань
|
12.00
|
Роз’їзд
команд
|
Для
учасників старшої та середньої груп на дистанціях „Гірські перешкоди” та „Рятувальні
технічні прийоми” передбачається:
робота зв’язками, вільне або комбіноване лазіння, підйом та спуск по
вертикальним або похилим перилам, маятники, траверс схилу, рух по крутопохилій
переправі вверх або вниз, навісну переправу, „самовилази з тріщини” - за
допомогою драбинок, на стременах, стремено - вірьовка, надання до лікарської
допомоги, транспортування потерпілого – спуск, підйом, спуск - з
супроводжуючим, транспортування по перилах, на бухті одним або двома
учасниками, на ношах у коконі (вміти в'язати ), вузли. Команда повинна вміти наводити перила на вказаних етапах.
Для
учасників молодшої вікової групи передбачається на дистанціях:
„Гірські перешкоди А” - (особиста з командним заліком) маятник,
навісна переправа, траверс, паралельні перила, вузли.
„Гірські перешкоди В” (особиста з командним заліком) лазіння на
стенді, траверс, спуск за допомогою гальмівного пристрою + швидкісне лазіння на
стенді.
„Гірські перешкоди” -
(командна) маятник, навісна переправа, траверс, паралельні перила,
транспортування потерпілого на бухті, льодорубах або на ношах.
7.Умови прийому та
розміщення.
25-27 січня 2013 року команди розміщуються в
гуртожитку Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної
освіти, вартість проживання за одну добу (без постільної білизни) складає 10
грн. з особи. Кожен
учасник змагань та представники команд повині мати особисті комплекти
постільної білизни, у разі їх відсутності делегація розміщуватися в гуртожитку
не буде.
Організація харчування можлива на базі ДОІППО
самостійно.
15-17 лютого та 22-24 лютого 2013 року команди
розміщуються в класах ЦПНДТ м.Вільногірська, вартість проживання за одну добу (без
постільної білизни) складає 10 грн. з особи. Харчування учасників змагань буде
організовано стаціонарно в їдальні орієнтовна вартість харчування складає 45грн
з особи на добу.
8.Спорядження:
Команда повинна мати необхідний мінімум
спорядження для самостійного проходження дистанції, згідно до класу дистанції.
Додаткове та нестандартне спорядження може бути використано з дозволу ГСК.
Особисте спорядження:
- спортивна форма згідно до правил змагань;
- система особиста страхувальна -1шт.;
- вірьовка основна для блокування системи – до 5 м.( два вуса) – 1шт.;
- спусковий пристрій -1шт.;
- карабін з муфтою –5шт.;
- каска захисна з номерами з боків та ззаду - 1шт.;
- рукавиці брезентові – 1 пара.;
- прусик –2 шт.;
- прусик подвійний (для старшої
та середньої вікових груп).;
Командне спорядження:
- вірьовка основна ø10 мм.: 20м - 4шт., 30 - 40м. –2 шт.;
- карабін з муфтою –12шт.;
Команда
повинна на час проведення змагань, здати в головну суддівську колегію: мотузку
ø 10мм. довжиною 20м – 1шт., 5 карабінів з муфтою, для обладнання технічних
етапів.
9.Підведення підсумків та
нагородження.
Підведення підсумків проводиться в командному та
особистому заліку. В командному заліку призери та переможці визначаються на
кожній окремій дистанції.
Старша та середня групи – результат команди в загальному заліку визначається за найменшою
сумою місць занятих командою на всіх дистанціях. У разі рівності суми місць,
для старшої та середньої групи, перевага надається команді що має вищий
результат на дистанції „Рятувальні технічні прийоми”, а для молодшої вікової
групи - на дистанції „Тактико-технічна” (командна).
Учасники, що посіли призові місця в особистій першості
нагороджуються медалями та грамотами КЗ „ДДЮЦМС” ДОР. Команди які посіли
призові місця на окремих дистанціях нагороджуються дипломами КЗ „ДДЮЦМС” ДОР, команди які посіли призові
місця в загальному заліку нагороджуються кубком, медалями та дипломами від КЗ
„ДДЮЦМС” ДОР в кожній віковій групі
окремо.
10.Фінансування.
Витрати, пов’язані з організацією, підготовкою,
проведенням змагань за рахунок затвердженого кошторису комунального закладу
„Дніпропетровський дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва”
Дніпропетроської обласної ради.
Витрати на проїзд та проживання делегації, харчування
учасників, добові керівникам та суддям від команди, стартовий внесок - за
рахунок коштів організацій, що відряджають. |